کمیته های تخصصی آسیب شناسی نواحی اردبیل تشکیل می شود

[ad_1]

ایسنا/ اردبیل رئیس سازمان فرهنگی ورزشی کمون اردبیل از تشکیل کمیته های تخصصی آسیب شناسی در محلات اردبیل با همکاری اداره کل بهزیستی خبر داد.

اباصلت ابراهیمی هفتم اردیبهشت ماه در نشست مشترک با مدیرکل بهزیستی استان گفت: با توجه به اهمیت فراوان موضوعات اجتماعی و فرهنگی در توسعه شهری، همکاری ما با نهادهای فرهنگی و اجتماعی بیش از پیش تقویت می شود.

وی با اشاره به انعقاد تفاهم نامه با معاونت اجتماعی استانداری اردبیل گفت: این تفاهم نامه با محوریت توانمندسازی، آموزش و … منعقد می شود.

رئیس سازمان فرهنگی ورزشی کمون اردبیل به اجرای برنامه های مشترک با بهزیستی استان در راستای ارتقای نشاط اجتماعی اشاره کرد و افزود: آمادگی همکاری در برنامه های ورزشی کمپ های ترک اعتیاد را داریم.

ابراهیمی با بیان اینکه آمادگی همکاری با نهادهای اجتماعی و فرهنگی در حوزه مسائل اجتماعی را نیز داریم، افزود: همکاری این سازمان با نهادهای فرهنگی و اجتماعی زمینه ساز خدمات ماندگار و ارزشمندی برای شهروندان اردبیلی خواهد بود. “

وی به ظرفیت فرهنگسراهای کمون اردبیل برای توسعه فرهنگی و اجتماعی اشاره کرد و گفت: این فرهنگسراها در خدمت تمامی نهادهای فعال در این مناطق برای اجرای برنامه های فرهنگی اجتماعی هستند.

ابراهیمی یادآور شد: در ماه های اخیر تفاهم نامه های متعددی از جمله تفاهم نامه همکاری با اداره کل دادگستری، شورای حل اختلاف شهرستان، آموزش و پرورش، ادارات تسهیل محلات و مجمع جوانان و سازمان های مردم نهاد منعقد شده است. سازمان توسعه اجتماعی است. -فرهنگی و ورزشی و ارتقاء و ارتقاء کیفیت زندگی شهروندان.

انتهای پیام/

[ad_2]
source

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی همدان (5)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *