معاون پیشگیری از تعزیرات حکومتی: آمادگی داریم پس از حذف ارز ترجیحی نقشه ایجاد کنیم.

[ad_1]

ایسنا/ یزد معاون اجتماعی و پیشگیری از تخلفات تعزیرات حکومتی از آمادگی این سازمان برای ایجاد تخلف و انتظار تورم در کشور با توجه به حذف ارز ترجیحی خبر داد.

دکتر «محمدعلی اسفنانی» در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل تعزیرات حکومتی استان یزد که امروز 29 فروردین ماه 1401 در سالن آمفی تئاتر اداره کل ثبت اسناد و املاک برگزار شد، فعالیت در حوزه تعزیرات حکومتی سخت، سخت و دشوار است. وی افزود: اما خوشبختانه این سازمان توانست با عزم همکاران این مجموعه و در نهایت تلاش و کوشش هرچه بهتر نقش خود را در نظارت بر بازار ایفا کند. و احتمالاً کمبود امکانات».

وی گفت: متأسفانه از نگاه برخی مسئولان حتی در سطح کشور، سازمان جنایتکار دولتی کار سختی ندارد و به این معنا نگاهی به جلو ندارند. .

وی در این خصوص تصریح کرد: در چارچوب این قانون باید دستگاه منسجمی برای جلوگیری از اضافه شدن حجم پرونده های بازار و پرونده های قوه قضائیه ایجاد شود و تصمیم گیری و رسیدگی به پرونده ها به سرعت و به سرعت انجام شود. و حتی امکان ایجاد شعب سیار این موقعیت باعث ایجاد قدرتی شد. از آن حذف شود و از نیرو و امکانات لازم به خوبی مراقبت نشود.

اسفنانی با بیان اینکه گاهی اتفاقات غیرقابل پیش بینی در کشور شدت تحریم های دولتی را تشدید می کند، گفت: به عنوان مثال شیوع آنفولانزای پرندگان به شدت حاد در اسفند ماه سال 1396 که منجر به از بین رفتن 24 هزار مرغ خندان شد، کشور را با کمبود مواجه کرد. تخم مرغ و در این شرایط همه نگاه ها به تحریم های دولت دوخته شد، البته عرضه این محصول اساساً مربوط به این سازمان نبود.

وی با یادآوری گستردگی کار تحریم های دولت، گفت: شرایط فعلی و انتظار تورمی ایجاد شده در کشور که احتمالاً ناشی از حذف ارز ترجیحی است، امکان بحث در بازاری است که دولت در آن وجود دارد. تحریم با اقداماتی مانند اصلاحات.» اساسنامه خود را برای مقابله با آن اعلام کرده است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه فضای تعزیرات حکومتی در استان یزد از جایگاه 24 کشوری به مدت دو سال به رتبه چهارم استان های کشور خواهد رسید، بیانگر حداکثر ظرفیت کاری همکاران این اداره کل است و امیدواریم که ارتقاء این موقعیت را مشاهده کنید.” رتبه اول کشور برای استان یزد.

وی گفت: بدیهی است در قانون نواقصی وجود دارد که نیازمند تعامل بیشتر همکاران و نمایندگان مجلس است.

معاون تعزیرات حکومتی در پایان با برشمردن ویژگی های مدیران سابق و جدید تعزیرات حکومتی استان یزد از خدمات دو ساله «علی اکبر مختاری» مدیرکل سابق تعزیرات حکومتی تقدیر و برای «سید» آرزوی موفقیت کرد. محمدمهدی مهاجریان مقدم».

«غلامعلی دهشیری» رئیس کل دادگستری استان یزد در ابتدای سخنان خود گفت: ماه رمضان اولین ماه سال تربیتی و سال اصلاح است و ما انجام می دهیم.

وی افزود: رمضان ماه تدبیر و بندگی و ماه نظم و عبادت است. بودن.

دهشیری در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: هر فردی برای توسعه و پیشرفت نیاز به توانایی فعال و فعال دارد، به عبارتی هم به توانایی عامل و هم به توانایی نیاز دارد و این موضوع در حوزه نیز وجود دارد. از سازمانها، تا یک سازمان موفق باشد. هم مدیریت و هم منابع انسانی توانمندی در اختیار دارد تا بتواند به شکوفایی و توسعه سازمان منجر شود.

وی تاکید کرد: کارگزاران باید این مهارت و فعالیت را امروز در بدنه نظام جمهوری اسلامی و در تشکل های خود ایجاد کنند تا بتوانیم رضایت مردم را جلب کنیم.

وی با بیان اینکه آمریکایی ها می دانند که ایران همچنان در تلاش برای کاهش نفوذ خود در خاورمیانه است، گفت: دشمن به طور مداوم در حال برنامه ریزی و ارائه تحریم ها و توان جنگ اقتصادی کشور است. به ساخت خود ادامه خواهد داد و از سوی دیگر مشکلات اقتصادی و تحریمی تاثیری بر توسعه تسلیحات متعارف ایران نخواهد داشت، اما در عین حال دست از جنگ روانی در کشورمان برنمی‌دارند.

وی با توجه به مشکلات زندگی در کشورمان یکی از بخشهای موثر در این زمینه را تعزیرات دولتی به عنوان یک نظام شبه قضایی برشمرد و تصریح کرد: و قیمت کالاها با اولویت در نظر گرفته شود.

دهشیری ابراز امیدواری کرد: قرارگاهی به فرماندهی فرماندهی بر تمامی مراحل این منطقه از ابتدا تا آینده نظارت داشته باشد تا از تکرار در این حوزه جلوگیری شود.

«سید مسعود عظیمی» معاون اقتصادی استاندار یزد در این مراسم گفت: فضای کسب و کار امروز به سرعت در حال تغییر است اما برخلاف اقدامات انجام شده در این حوزه با سرعت عادی پیش می رود بنابراین همیشه با مشکل مواجه هستیم. در این منطقه. ” مسئولان همیشه به تحریم های دولتی امیدوار بوده اند.

وی با بیان اینکه تحریم های دولت برای رسیدگی به وضعیت بازار مستلزم ثبت تخلفات است، گفت: این موارد اساسا توسط اتاق اصناف که از اتحادیه ها و اصناف آن تشکیل می شود و یا جهادکشاورزی به عنوان دپوی کشاورزان و کشاورزان تشکیل می شود. کشاورزان و نگهبانان. مسئولان باید برای آنها پرونده تخلف تشکیل دهند و در سازمان صمت و سایر ادارات نیز شاهد این وضعیت هستیم.

عظیمی همچنین خاطرنشان کرد: از سوی دیگر شبکه توزیع کالا در حال تغییر و حرکت به سمت فعالیت های مبتنی بر فضای مجازی است، بنابراین به نظر می رسد در سال های آینده شاهد تغییرات اساسی در این بخش باشیم.

وی افزود: ماهیت گروه بندی کالاها و بحث های قیمتی مدام در حال تغییر است و گاهی با قضاوت هایی مواجه می شویم که همه را مقید می کند و نمونه بارز آن موضوع اخیر قیمت ها در شن بود که بر سایر قیمت ها در بازار نیز تاثیر گذاشته است. ” .

معاون استاندار همچنین خواستار ایجاد شبکه کامل تعزیرات حکومتی در سراسر استان شد و گفت: در برخی شهرستان های استان اداره تعزیرات حکومتی نداریم.

وی گفت: تنها کاهش ارز ترجیحی در بازار نقش جریمه ها را به ویژه در ماه های ابتدایی این اقدام دوچندان می کند.

عظمی دبیر تعزیرات حکومتی در شورای اقدام مشترک استان بر اهمیت این حوزه تاکید کرد و در پایان ابراز امیدواری کرد که با تعامل و همکاری سایر دستگاه ها با اداره جدید تعزیرات حکومتی، حقوق مردم در این حوزه احقاق شود. برآورده خواهد شد.

باید بگویم؛ در این مراسم با حضور دکتر “رضا طاهری کدخدا” مدیرکل دادرسی و هماهنگی امور کیفری استان و عسکری مدیرکل روابط عمومی جرایم دولتی و مسئولان استانی از خدمات “علی اکبر مختاری” و «سید محمدمهدی مهاجریان مقدم» به عنوان مدیرکل جدید تعزیرات حکومتی استان یزد معرفی و منصوب شد.

[ad_2]
source

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی همدان (5)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *