لژیونرهای کم نور، زنگ خطر برای تیم ملی!

[ad_1]

به جز مهدی طارمی، به جرات می توان گفت که عملکرد سایر لژیونرهای ایرانی در اروپا در فصل گذشته در منطقه خلیج فارس چشمگیر نبود و قطعاً این اتفاق خوشایند برای سرمربی ملی پوش در مدت زمان کوتاه باقی مانده تا پایان فصل گذشته نیست. جام جهانی.

به گزارش ایسنا، موفقیت تیم ملی در جام جهانی 2022 قطر تا حد زیادی به عملکرد بازیکنان لژیونر در این رقابت ها بستگی دارد. دراگان اسکوچیچ علاوه بر برگزاری اردوها و اردوهای تدارکاتی برای تقویت “تجربه و تمایل” بازیکنان، در آستانه رقابت ها مشغولیت متفاوتی با شرایط بازیکنان خواهد داشت.

در حالی که این روزها صحبت از عملکرد مهدی طارمی زیاد است و با رسیدن سردار آزمون به شرایط مسابقه و درخشش او در ترکیب بایرلورکوزن، خبر چندانی از دیگر لژیونرهای ایرانی در اروپا نیست.

حتی لژیونرهای ایرانی در کشورهای عربی نیز سال گذشته عملکرد چندان خوبی نداشتند و این زنگ خطر را برای تیم ملی ایران به صدا درآورد.

نوراللهی و قائدی در امارات

در مورد وضعیت بد این دو بازیکن نمی توان خیلی صحبت کرد. پر واضح است که هر دو پس از انتقال به شباب الاهلی امارات سقوط کردند و این روزها صحبت از جدایی آنها از این تیم عربی است چرا که دو طرف تمایلی به ادامه این همکاری ندارند.

الاهلی قطعا نیاز به لژیونرهایی برای کمک به این تیم دارد و این دو بازیکن هم می خواهند با حضور موفق در بازی های باشگاهی تضمین کنند که به تیم ملی دعوت می شوند اما در حال حاضر تیم ملی را باخته اند و نوراللهی خوب نیست. موقعیت.

لژیونرها در قطر کار می کنند

اگرچه تعداد لژیونرهای ایرانی در قطر کم نبود اما در حال حاضر شجاع خلیل زاده و حسین کنعانی زادگان دو مدافع اصلی تیم ملی و سعید عزت اللهی هافبک تیم ملی در تیم های الریان، الاهلی و الاهلی بازی می کنند. غرافه در این فصل در قطر. این در حالی است که رسانه های قطری از تمدید نشدن قرارداد این دو مدافع در پایان فصل جاری خبر دادند و عزت اللهی نیز چندان درخشش نداشت.

به نظر می رسد دو مدافع تیم ملی پس از حدود یکی دو سال حضور در قطر به ایران بازگردند و باید دید تا جام جهانی وضعیت خوبی خواهند داشت یا خیر.

Shaky خوب توپ رو اداره کرد، اما چون در موقعیت خوبی قرار نداشت توپ رو از دست داد

امیر عابدزاده، علیرضا بیرانوند و پیام نیازمند سه دروازه بان لژیونرهای ایرانی در اروپا هستند و جز اینکه عملکردشان نرمال یا افت بود، نمی توان چیز زیادی درباره این بازیکنان گفت. عابدزاده بعد از شروع خوب تیمش، این روزها متزلزل بود و گاهی تیمش به اشتباهات فردی او شوت می زد اما در مجموع عملکرد او در دسته دوم فوتبال اسپانیا عادی بود.

علیرضا بیرانوند در اولین فصل حضورش در بووه پرتغال ناامید کننده بود و حالا برای رسیدگی به مشکل خودش آماده بازگشت به ایران است. پیام نیازمند نیز پس از هفته ها دوری از تیم اصلی پورتیموننسه به مصاف پورتو رفت و تیمش با هفت گل شکست خورد تا نتیجه این دیدار برایش فاجعه بار شود.

اسکوچیچ در شرایط فعلی نیم نگاهی به دروازه بانان شاغل در ایران دارد و در اردوی اخیر سیدحسین حسینی را به تیم ملی دعوت کرد.

لژیونرهای کم نور

کاوه رضایی در ادوهورلی بلژیک، صادق محرمی در دیناموزاگرب کرواسی، علی کریمی در کایسری اسپور ترکیه سال بسیار بدی را گاهاً به دلیل مصدومیت پشت سر گذاشتند و عملکردشان چندان قطعی نبود.

در کنار این بازیکنان علی قلی زاده در شارلوای بلژیک، علیرضا جهانبخش در فاینورد هلند، کریم انصاری فرد و احسان حاجوسفی در آاک یونان بودند و همچنین سامان قدوس در برنتفورد انگلیس آنچنان درخشان نبودند و نتوانستند آنطور که باید به نظر برسند. و شاید باید.

در شرایط کنونی تنها می توان به عملکرد درخشان مهدی طارمی در پورتو و شاید سردار آزمون اشاره کرد که در نیم فصل به خوبی به اوج رسیده بود و حالا آرام آرام در لورکوزن رو به بهبودی است و مصدومیت را پشت سر می گذارد.

با این شرایط لژیونرها که اکثر آنها شرایط ایده آلی ندارند، باید دید تا هفت ماه آینده تیم ملی ایران در بهترین شرایط آماده سازی قطر چه بازیکنی را در اختیار خواهد داشت.

انتهای پیام/

[ad_2]
source

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی همدان (5)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *