رئیس پارک علم و فناوری همدان منصوب شد

[ad_1]

ایسنا/ همدان وزیر علوم، تحقیقات و فناوری طی حکمی دکتر مجید کزازی را به مدت 4 سال به عنوان رئیس پارک علم و فناوری استان همدان منصوب کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی پارک علم و فناوری همدان، در این انتصاب دکتر کزازی منصوب می شود.

نظر به تعهد، تخصص و تجربه جنابعالی و با پیشنهاد معاونت فناوری و نوآوری به مدت 4 سال به سمت مدیرعامل پارک علم و فناوری همدان منصوب می شوید و مراکز رشد و رفع مشکلات شرکت های دانش بنیان و پایگاه موسسات در پارک

تعامل و توسعه هم افزایی با استانداران، دانشگاه ها و سایر دستگاه های اجرایی، صنایع خصوصی و دولتی، ایجاد زیرساخت های مناسب برای پارک ها به منظور ارتقای کمی و کیفی خدمات مورد نیاز برای توسعه کسب و کار شرکت ها و واحدهای فناوری، توسعه نرم افزار در زمینه سخت افزار ظهور نوآوری، مشارکت و نقش موثر در ارتقای محیط نوآوری و فناوری در منطقه، طراحی سازوکار لازم بازار کار تخصصی در سطوح و حوزه های مختلف پارک علم و فناوری مورد نیاز، آگاهی ویژه از معضل بیکاری و تلاش برای ایجاد طرح های اشتغال برای دانش بنیان و تغییر فرهنگ روحیه کارآفرینی جویای کار، تدوین مکانیسم های عملیاتی برای دستیابی به اقتدار و دیپلماسی فناوری و نوآوری و نظارت بر فناوری های نوظهور، کا ظرفیت بخش خصوصی و غیردولتی دستیابی به اقتصاد دانش بنیان، تلاش در راستای ماموریت پارک در ایجاد قطب های فناوری، سیاست گذاری، برنامه ریزی و جذب دانشجو، کمک به فناوری پسا دکتری، مهندسی پروژه های بزرگ فناوری و تبدیل آنها به پروژه های خرد و تخصیص آن به کسب و کارهای دانش بنیان. اولویت کاری پارک علم و فناوری پیاده‌سازی ری تعیین شود.

وزیر علوم همچنین در نامه ای جداگانه از خدمات دکتر محمدحسن مرادی رئیس سابق پارک علم و فناوری استان همدان در دوران مسئولیت خود قدردانی کرد.

بدون ایسنا؛ دکتر مجید کزازی عضو هیأت علمی گروه گیاهپزشکی دانشگاه بوعلی سینا با مدرک کاردانی و دارای سوابق مدیریتی بسیاری از جمله معاونت و معاون سابق پارک علم و فناوری همدان، معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه همدان است. معاونت فناوری، مدیریت فرهنگی دانشگاه بوعلی سینا و معاونت پژوهشی. ایلام را در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام/

[ad_2]
source

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی همدان (5)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *