رژیم صهیونیستی ضعیف‌تر از همیشه و فلسطین قوی‌تر از گذشته است

[ad_1]

ایسنا/ مازندران نماینده ولی فقیه در استان مازندران در خطبه های آخرین جمعه ماه مبارک رمضان 1401 همزمان با روز جهانی قدس گفت: امروز رژیم صهیونیستی ضعیف تر از همیشه و فلسطین قوی تر از گذشته شده است.

آیت الله محمدباقر لائینی در نماز جمعه امروز خود همزمان با روز جهانی قدس با تاکید بر اینکه همه باید خداترس و تقوا باشیم، خاطرنشان کرد: با رعایت این نکات نباید پرونده ای به دادگاه های مازندران اضافه شود. “

وی با تبریک 9 اردیبهشت به شورا گفت: دو آفت شوراها را تهدید می کند یکی اختلافات داخلی خودشان و دیگری کاهش فساد.

لایینی روز ملی خلیج فارس را گرامی داشت و با بیان اینکه خلیج فارس همیشه خلیج فارس باقی مانده است، با اشاره به اتفاقات اخیر زیست محیطی گفت: نبود تجهیزات کوچک از جمله اسلحه بیهوشی باعث آسیب های زیست محیطی می شود. چرا یک ایستگاه آتش نشانی مجهز به هواپیمای آتش نشانی در میانکاله و معتادان هیرکانی راه اندازی نکنید که نیاز به توجه دارند.

امام جمعه ساری راهبرد الهی در رابطه با روز قدس را اینگونه بیان می کند: سنت خداوند بر دو راهبرد حمایت از مظلوم و نابودی مستکبران استوار است. کاخ سازی طبیعت کاخ می آورد و نباید خلق و خوی فرعونی ایجاد کرد.

لاینی گفت: سی سال از توافق صلح فلسطین و اسرائیل می گذرد، اما اسرائیل به شهرک سازی های خود ادامه داده و به توافق آن احترام نمی گذارد و از فلسطین اسلحه به دست گرفته است. و به جای سنگ از موشک نقطه زن استفاده کنید.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران با تاکید بر اینکه اسرائیل ضعیف تر از گذشته و فلسطین قوی تر شده است، تاکید کرد: امام راحل با اعلام جمعه گذشته قدس نگذاشت فلسطین فراموش شود و مردم با راهپیمایی نشان دادند که دارند. فلسطین را پشت سر نخواهد گذاشت.

استاندار مازندران پیش از اقامه نماز جمعه ساری با بیان اینکه ملت فلسطین برای دستیابی به حق فراموش نشدنی خود دهه هاست با وحشیانه ترین تروریسم جهانی مبارزه کرده اند، گفت: این مهم نشان می دهد که فلسطین باید در رأس سیاست های خود باشد. وی گفت: جهان اسلام و دولت های اسلامی.

سید محمود حسینی پور در مراسم روز قدس با اشاره به اینکه تحولات 70 سال اخیر در فلسطین نشان می دهد که صهیونیست ها روند تثبیت خود را کامل نکرده اند، اظهار داشت: آنها وحشتناک ترین حملات را انجام داده اند.

حسینی پور گفت: سردار قاسم سلیمانی توانست نهضت مقاومت را در تمام کشورهای اسلامی با محوریت سپاه پاسداران که نهادی مردمی از دل انقلاب است سازماندهی کند. توسط جبهه مقاومت سلیمانی طراحی شده است.

انتهای پیام/

[ad_2]
source

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی همدان (5)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *