خورشیدی باید 850 میلیون تومان را به فدراسیون فوتبال برگرداند!

[ad_1]

رئیس کمیته حسابرسی فدراسیون فوتبال در نامه ای به میرشاد ماجدی خواستار تمهیدات لازم برای بازگرداندن پاداش غیرقانونی پرداخت شده به مجتبی خورشیدی، رئیس وقت این فدراسیون شد.

به گزارش ایسنا، مجتبی خورشیدی، سرپرست سابق تیم ملی فوتبال ایران در دوران ریاست شهاب الدین عزیزی خادم، پس از صعود تیم ملی فوتبال ایران از مرحله دوم مقدماتی جام جهانی، علاوه بر حقوق ماهانه خود 35 میلیون تومان پاداش 915 میلیون تومانی دریافتی از این فدراسیون.

وی در روزهای اخیر نیز در کمیته اخلاق این فدراسیون حضور یافته و مدارک خود را در خصوص نحوه و نحوه دریافت این پاداش ارائه کرده و گزارشگر نیز گفته است که مبلغی خارج از مصوبه هیات رئیسه فوتبال دریافت نمی کند. فدراسیون و آن را دریافت کردم. این یک پاداش قانونی است.

با این حال کریم بهرامی، رئیس کمیته حسابرسی فدراسیون فوتبال در نامه ای به میرشاد ماجدی، رئیس فدراسیون فوتبال خواستار هماهنگی های لازم برای برداشت بیشتر این پاداش شد، زیرا پرداخت 915 میلیون تومان به خورشیدی خلاف است. هيئت مديره و صلاحيت قانوني او رياست فعلي اين فدراسيون فوتبال است.

در نامه ارسالی به مجیدی سقف پاداش پرداختی به ستاد مدیریت، پشتیبانی و نظارت تنها 65 میلیون تومان اعلام شده است و پس از کسر مبلغ، خورشیدی بلافاصله 850 میلیون تومان را به خزانه بازگرداند. این فدراسیون .

پیش از این گزارش شده بود که فدراسیون فوتبال و کمیسیون اخلاق در حال بررسی اسناد و پرداخت های غیرقانونی برای بازگرداندن این پول به خزانه فدراسیون هستند.

انتهای پیام/

[ad_2]
source

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی همدان (5)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *