مشارکت ۶۸۰۰ زنجانی برای آزادی زندانیان جرایم مالی ناخواسته

[ad_1]

ایسنا/ زنجان مدیر ستاد دیه استان زنجان گفت: 6800 نفر در استان در طرح «عید ز عید» شرکت کردند.

علاءالدین کریمی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به استقبال مردم زنجان از طرح «سوگند به سوگند»، اظهار کرد: خوشبختانه سپرده گذاری مردمی و خیرین برای حمایت از پویش «آزادی زندانیان غیرعمد» مشارکت 4 میلیارد و 300 میلیون تومان است، یک قطعه زمین به ارزش حدود 700 میلیون تومان توسط خیریه ابهری برای آزادی زندانیان اهدا شد.

وی با اشاره به مشارکت 6800 نفر در طرح «عید ز عید» افزود: میزان کمک های خیران از 10 هزار تومان تا 150 میلیون تومان است که شامل یک خیریه 150 میلیون تومانی برای چاپ چهار زندانی است.

این مسئول ادامه داد: در این حرکت آزادی 60 زندانی در دو مرحله پیش بینی شده است که تاکنون 20 نفر از آنها آزاد شده اند و بر اساس هدف گذاری 10 نفر دیگر تا عید سعید فطر و یک نفر دیگر آزاد می شوند. 30 نفر در انتظار آزادی هستند. خط کمک های مردمی. بخشش مشکوک خواهد بود.

کریمی در خصوص نحوه همکاری برای آزادی زندانیان گفت: در روش مستقیم خیران و علاقه مندان به مشارکت در آزادی زندانیان با مراجعه مستقیم به این کرسی از وضعیت کلیه زندانیان مطلع و مطلع می شوند. پرداخت شده. هر مقدار یا بخشی از بدهی زندانی را به عهده بگیرد.

مدیر ستاد دیه استان زنجان خاطرنشان کرد: بهزیستی پس از اطلاع رسانی از وضعیت زندانیان جرائم ناخواسته با واریز مبلغ مورد نظر به شماره حساب 6037991899973626 در اداره کل استان زنجان، دلایل آزادی زندانیان جرائم ناخواسته را بیان می کند. نام کرسی دیه زنجان.

انتهای پیام/

[ad_2]
source

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی همدان (5)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *