خدمات برش لیزر پژوهان صنعت (3)

سرویس ها برش لیزر پژوهان صنعت
برش لیزر آهن

چنانچه قصد دارید شماره تماس یا این که عدد ها نام لوگو و هر چیزی که با شما دارای ارتباط هست را می خواهید بر روی قطعه ای آهنی هک نمایید صد رد صد از برش لیزری دستگاه سی ان سی به کارگیری نمایید همین فعالیت با همین دستگاه با مهارت خواست و اعتنا و وضوح بالا انجام می شود.

برش لیزر آهن

با وصال به حداقل ضایعات برش ، در ادامه کنار صرفه جویی در ادامه دوران از جهت ردوبدل ورق ها و شتاب و اعتنا و کمترین مقدار اکسید شدن ورق فلزات به خاطر برش قدرتمند و پرقدرت به وسیله دستگاه برش لیزر آهن و برش سوای نیاز به پرداخت کاری به وسیله دستگاه ، بازدهی به حداکثر خویش خواهد رسید . Data h as ᠎be​en created ᠎by G​SA C​onte nt Gener᠎at​or DEMO.

معمولاً به جهت برش ورق های فلزی از دستگاه cnc به کارگیری می شود. این که کدام گونه از گاز کمکی به جهت یک برش ایده آل خیس است، به کالا خویش جسم بستگی خواهد داشت.

نکته ای که می بایست صد رد صد به آن اعتنا داشته باشید, همین هست که هر کدام از همین رویه های برش ورق آهن به جهت برخی از برش ها مطلوب هستند.

البته چطور از شیوه نور برگه آهنی بریده می شود؟ البته ما‌درها در ادامه اینجا به شما میگیم که چطوری با برش لیزر فلزات همین فعالیت منش انجام بدین!

دستگاه cnc همین امکان را دارااست که اشکال ورق فلزی را برش دهد. دستگاه های سی ان سی همین امکان منش دارن که ورق های فلزی تخت منش نظیر ورق های ورق استنلس استیل، برش لیزری ورق آهنی، برش اشکال ورق فلزی رنگی و غیره …

دستگاه cnc با برش ظریف که با بکار گیری از اشعه ی لیزر انجام می شود. آهن سنتر مهم دستگاه برش آلمانی به اسم TRUMPF می باشد ؛ که کلا کامپیوتری و سی ان سی است.

برش لیزری به دو جور CO2 و فیبری تقسیم می شود. از آن قبیل می اقتدار پلاسما، لیزر و هوا برش را اسم برد.

آیا قابلیت حکاکی ورقهای فلزی با دستگاه برش cnc وجود دارد؟ قابلیت حکاکی بر روی همه ورق های فلزی در ادامه سایز و طرح های گوناگون را دارد.

با همین دستگاه قابلیت پذیر است. پس هر چه مقدار قطعی و تولید پلیسه کاهش باشد عاقبت آخری میزان مرغوب بودن بالاتری خواهد داشت و زیباتر هست و همینطور نیاز به اتومبیل کاری مجدد هم کمتر پیدا می کند.

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی همدان (5)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *