استاندار و نماینده ولی فقیه در استان مرکزی از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس دعوت کردند.

[ad_1]

ایسنا/ مرکز آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه استان مرکزی و دکتر مخلصالمه استاندار با صدور بیانیه ای مشترک از مردم برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کردند و آن را نمایش وحدت و مقاومت اسلامی خواندند. .

به گزارش ایسنا، در این بیانیه آمده است: روز جهانی قدس، نماد آزادی و ظلم ستیزی، روز نمایش وحدت و همبستگی جهان اسلام در برابر نمادهای کفر و استکبار و روز نفرت عمومی از ملت‌های مسلمان است. همه آزادگان جهان از ظلم مستکبران و تروریست ها.» جهان به ویژه رژیم معروف تروریستی و اشغالگر قدس و پیروان آن.

روز قدس میراث ارزشمند بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران و نشان از عمق تدبیر و هوشمندی حضرت امام خمینی (ره) است که بیانگر اعتقاد به ضرورت اتحاد و همبستگی ملت‌های مسلمان در برابر ظالمان و صهیونیسم است.

با وجود کینه ها و توطئه های رژیم غاصب اسرائیل به عنوان شر مطلق در حمایت از آمریکای جنایتکار از فتنه و ظلم به مسلمانان در نقاط مختلف جهان، در ابعاد مختلف سیاسی، امنیتی، اجتماعی و اقتصادی، ملت بزرگ اسلامی و جوانان ستمگر هوشیارتر از همیشه در برابر نقشه های خائنانه سازش و عقب نشینی آرام نیستند و نقشه های معنادارشان همیشه نقش بر آب می شود.

در حالی که مدافعان دروغین حقوق بشر، طرفداران صلح جهانی و جهانی عاری از خشونت چشم بر نسل کشی، اوباش، قتل، تجاوز و اشغال جنایات صهیونیستی به ظاهر واقعی دارند، باید بدانند که اورشلیم به عنوان نمادی از یک واحد. ملت، دل‌های مسلمانان جهان را بسته است و ملت مسلمان تا آزادی این سرزمین مقدس و نابودی اسرائیل جنایتکار از پای نخواهند نشست.

اینجانب ضمن خیر مقدم به روح پیروزمند بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و شهدای جبهه مقاومت بویژه سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی و تجدید میثاق با رهبر فرزانه و مدبر انقلاب اسلامی در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی. . از مردم شهیدپرور استان مرکزی دعوت می کنیم تا با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس، بار دیگر خشم و انزجار خود را از رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل اعلام و در قبال تمام قد خود ابراز کنند. حمایت از قدس شریف و مردم عزیز فلسطین.

گفتنی است راهپیمایی روز قدس در اراک امروز از ساعت 11 صبح از میدان شهدا آغاز می شود و راهپیمایی ها از پل سایبری و خیابان های محسنی و شیخ فضل الله نوری در مصلای بیت المقدس عبور و نماز جمعه برگزار می شود.

سخنران مراسم امروز در اراک سردار سرلشکر سید «یحیی رحیم صفوی» (مشاور ارشد فرماندهی معظم کل قوا) است.

انتهای پیام/

[ad_2]
source

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی همدان (5)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *